יום ראשון, 1 במאי 2016

פרק שביעי - סיכום העבודה

סיכום העבודה
כתיבת ספר השורשים שלי תרמה לי בכך שנחשפתי להמון דברים שלא הכרתי אצל המשפחה שלי.
זה גרם לי לחיבור יותר חזק, כמו כן להיפגש עם משפחתי שגרה רחוק ממני , לצחוק לפעמים על סיפורים שקרו , העצמתי את השורשים המשפחתיים עם אלה שכאן ועם אלה שאינם .
אמא שלי הייתה מאד גאה בי על בניית האתר שהקמתי , על העיצוב היפה ובמיוחד על ההשקעה שלי בחודשים האחרונים .
מתחילת העבודה ועד סופה הרגשתי שבני משפחתי חוו דברים מאד לא קלים בחייהם מה שגורם לי להעריך את המצב שלי היום , להביט אל חצי הכוס המלאה ובטוב שבה , ואני מאד גאה במשפחה שלי על הדרך שבה הם נמצאים איתי היום .
הקשיים בהם נתקלתי בעבודה הם שכל סבותי וסבתי היו עניים כאשר היו ילדים ועבדו כ"כ קשה על מנת להשיג כסף לצרכים בסיסים .
הרגעים הנעימים שהיו לי בעת כתיבת העבודה היו שמשפחתי סיפרו לי כמה חיות הם גידלו , כיצד דאגו להם ואיך שחקו ונהנו איתם , במיוחד מפאת שאני מאד אוהבת חיות , בנוסף היה לי עוד רגע מהנה בעבודה שכשדודתי סיפרה לי איך האחות הגדולה שלהם טיפלה בהם לאחר שאמם ואביהם ז"ל נפטרו, היא דאגה להם כמו אמא ואבא פירנסה אותם ממה שהיה , הכי חשוב החום שלה בלי נשכח .
אני ממליצה לכל ילד לעשות עבודת שורשים , להשכיל ולהעצים את שורשי המשפחה שלו , לנצל את הזמן שיש לכם איתם , להתרגש , לצחוק , להנות , לפעמיים להתעצב ואפילו לחבק, אבל בעיקר להעריך עוד יותר את החיים שלך כיום , להסתכל על כל הטוב שבחייך .
משאלתי לעתיד היא שיום אחד גם אני אזכה לשבת ולספר למשפחתי על חיי ואפילו על הרגע בו אני כתבתי עבודת שורשים .

"רק לעיתים נדירות גדלים בני משפחה אחת תחת אותה קורת גג. הקשר הקושר את משפחתך האמיתית אינו קשר של דם, אלא של כבוד וחדוה איש בחיי רעהו."
- ריצארד באך

 נהנתי מאד לכתוב את עבודת השורשים ליאל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה