יום ראשון, 1 במאי 2016

פרק שני- אני ומשפחתי

שם משפחתי הוא " מלכה " , משמעותו של שם המשפחה שלי מהרשת – "אשתו של המלך , שליטה, נשיאה, ראש הממלכה .
אבא שלי רונן כותב מלכה עם א (מלכא)
מאז שהיינו קטנים התרגלנו לכתוב עם ה ולכן השארנו את זה ככה ,


שם המשפחה של אמא שלי לפני נישואיה לאבי היה פריג" , אין לו משמעות , שאמי הייתה נשואה לאבי , היא לא שמרה על שם משפחתה , ובזמנו קראו לה " נטלי מלכה " , עד שהתגרשה מאבי ושמה היה " נטלי פריג פדרבוש" , היא החליטה לקחת את שם אביה ושם אמה , בידיוק כמו שאני רוצה כאשר אני יגדל .
הורי –אמא שלי נטלי , היא נולדה ב28.3.1977 והיא בת 38
בבית החולים שבירושלים , "הדסה עין כרם " 
אבא שלי רונן , נולד ב8.8.1974 
בבית החולים "הדסה עין כרם " שבירושלים .
הוריי הכירו שאמי הייתה קצת לפני הגיל 19.5 והיא נסעה בערב לתל אביב , למקום שהיתקיים בו מסיבה על החוף , והסיכוי שהיו שם ירושלמים הוא אפסי , ואז אבא שלי גם הגיע לשם כל אחד רקד ושמח עם החברים שלו , ופתאום ניגש אל אמי בחור ואומר לה " את נראית לא מפה, אבל את הבחורה הכי יפה פה " אמא שלי לא התייחסה אליו כלל וככל שאמי לא התייחסה כך הוא ניסה להרשים אותה יותר . אמא סיפרה שהיא הייתה ביישנית מאד ועל אף העובדה שאבא מצא חן בעיניה , היא התאמצה מאד לא להראות לו .
לאחר אותה מסיבה בה נפגשו הוריי ואמא התעלמה מאבא , במשך חודש , אבא ניסה להשיג את הפרטים של אמא , היכן היא גרה כיצד יוכל להגיע אליה .
לאחר כחודש מצא אותה בירושלים למרבית הפלא , הסתבר ששניהם ירושלמים , מאז הם היו ביחד ולאחר שנה של הייכרות התחתנו אמי ואבי .
הם נישאו בתאריך ה-23.10.2002 .
לאמי אין כלל אחים ואחיות ולאבי יש 4 אחים , 
,
חגית נולדה ב – 17.9 1969 איתן נולד ב- 15.3 1971 שמעון נולד ב- 27.5.1973 , ואיציק הבן הכי קטן נולד ב2.4.1975
שפת הדיבור במשפחתם של אבי היא עברית , ובחלק מהמקרים מרוקאית , ובמשפחתה של אמי מדברים עברית ובחלק מהמקרים טריפוליטאית .
החתביבים של אבי – כדורגל, לבשל , ולשיר (ממש גרוע )
התחביבים של אמי – לקרוא , לכתוב, ולבלות עם חברים ומשפחה .
אמי אוהבת בימיוחד לכתוב את כל מה שעובר לה בראש , תחושות ורגשות .
אבי כתלמיד היה תלמיד שובב, , אמי הייתה בתור תלמידה חכמה מאד ולומדת מתוך סקרנות ואהבה .
אמי למדה בתיכון ב"תיכון עירוני ג בית חינוך " ובאוניברסיטה ובמכללת דוד ילין שבירושלים .ואבי למד בפנימייה צבאית בחיפה .
הוריי גרושים , לכל אחד מן הוריי חברים משלו .
שני הוריי לא שמרו עם חבריהם מהילדות קשר עד לזמן הזה , אבל ישר שעברנו לגני תקווה אמא שלי הייתה צריכה לבקש משהו מהשכנה ופתח הדלת התרגשו לראות אחת את השנייה כי שניהן היו באותו תיכון , ומעכשיו הן חברות ממש טובות .
לאמי הייתה חוויה מיוחדת שהייתה ילדה ,
אבי אמר לי שאין לו חוייה מיוחדת משום שכל תקופת ילדותו הייתה לו נורא כיפית וטובה , כך שמבחנתו הכל היה מיוחד במינו .
בתקופת ילדותם האופנה בעיקר הייתה – גינסים קרועים , לבוש פריקי , בנדות גם לבנים וגם לבנות , ובעיקר לק שחור לבנים ואודם שחור לבנות .
בילדותם המשחקים העיקריים שהיו להם , חמש אבנים , תופסת , פרה עיוורת, מחניים , חיי שרה , קלאס  וגומי .
שאיפותיו של אבי היו להיות טייס , איך זה לא התגשם . שאיפותיה של אמי היו להיות סופרת , ועכשיו זה בשלבי הכנה, בינתיים אמי כותבת המון  ובאמצע ספר.
אמא שלי העריצה בנעוריה את New kids on the blockואת עופרה חזה , אבי העריץ בתקופת נעוריו את סדרת ה נשואים פלוס ואלף .
לאמי יש כמה סיפורים מיוחדים לספר עליי למשל בגיל שנה שאני אפילו לא ידעתי על עצמי , שהייתי קטנה לא ידעתי לזחול על הבטן אז הייתי זוחלץ הפוך על הגב, בנוסף שהייתי קטנה התחלתי ללכת נורא מוקדם בגיל שנה , והדבר הראשון שמרתי זה איך עושה חתול (מיאו) ואיך עושה כלב (אב).
כאשר נולדתי הוריי חגגו את לידתי בשבוע אשפוז בבית החולים , הוריי גרושים וכל אחד אוהב לבלות איתנו ביחוד, ונורא כיף לי לבלות עם שני הוריי .
אחים ואחיות – יש לי שני אחים בן ובת איילה ונתנאל , אני הבכורה , נתנאל הסנדוויץ , ואיילה הקטנה  , איילה בת ה 11 ונתנאל בין ה 12 ואני בן ה 13
נתנאל ואיילה נולדו בהדסה עין כרם בידיוק כמוני , איילה אחותי הקטנה נולדה ב 17.4.2005 ואחי האמצעי נתנאל  נולד ב2.5.2004 .
משמעות השם נתנאל –"נתן" "אל" זאת אומרת מתנת האל.

משמעות השם אייילה – חייה קלילה ואצילית .


מערכת היחסים ביני לבין אחים שלי מאד טובה , אנחנו נהנים לבלות ביחד , לצחוק ביחד וכמובן לריב ביחד, אחיי תלמידים אשר לומדים בבית הספר היסודי .
תחביבה של אחותי איילה הם : ריקוד, שירה, נגינה בקסילופון , ציור , קריאה וכתיבה .
תחביביו של אחי נתנאל  הם: לשחק כדורגל וכדורסל , לשחק טניס , גודו, קרטה וציור.
המשותף לי ולאחיי זה ששלושתנו יש הפרש גילאים של 11 חודש,  שלושתינו מאד אוהבים לבלות עם חברים ומשפחה ובנוסף אנחנו מאד חובבים לצייר .
אחיי מגדירים אותי לפי דעתם כמשיהי מאד אחראית , שתמיד מצחיקה אותם לפעמים מציקה אבל אחות מצחיקה וכיפי   ת .
החוויות המשותפות שלנו הם שכשהיינו קטנים תמיד אהבנו לישון שלושתינו ביחד וברגע שלכל אחד היה חדר משלו תמיד העדפנו לישון כולנו ביחד, אהבנו לעשות מלחמת אורז ותמיד שאמא הייתה מגיעה היינו מסדרים הכל לפני שאמא תראה.

סבא וסבתא :
יש לי סבא מצד אמא וסבתא מצד אבא, ואני יוסיף על סבא מצד אבא שנפטר לפני שנה וסבתא מצד אמא,

סבא דוד מצד אמא נולד ב3.3.1949 בלוב שבטריפולי ,סבתא גניה ז"ל שמצד אמא נולדה בשנת 5.1.1942 אשר לא זכיתי להכירה ,
סבא דוד מצד אבא נולד ב 17.8.1946 ז"ל וסבתא חנה מצד אבא נולדה ב 12.6.1947 .
אני יתחיל עם סבא דוד מצד אמא כי הוא הכי קרוב אליי.



המנהגים שהיו אצלו בבית הם – שמירה על אורח חיים מסורתיים , וקיום החגים הטריפוליטאים .
המאכלים המיוחדים שלהם הם : קוסקוס, חריימה , טבחה , ממלואים , וכל מייני תבלינים מיוחדים.


סבי הגיע לארץ באונייה בשם גלילה אשר יצאה מטריפולי , הוא יצא עם כל אחיו
לישראל. הוריהם של סבי היו רחל ואליהו , סבי זוכר מילדותו שהוא קנה תרנגולת שהטילה ביצים ומחר אותם בשוק כילד קטן, הוא למד בשפה העברית , סבא התחנך וגדל בכפר שפייה , ושם היו לו חברים רבים חברי ילדות והאיכותים שבנהם .
הוא שיחק בגולות, גוגוואים ודמקה .
סבי היה יוצא למרב טיולים בבית ספרו .
סבא הכיר את סבתא כאשר שנהם הלכו לריקודי עם , פגשו אחד את השנייה והתאהבו אחד בשנייה.
הם התחתנו בירושלים באולמי אפיריון בשנת 1975 ,
סבי הכי זוכר מהחתונה שלו את הלהקה שניגנה ואת שיריה המופלאים .
 סבי סוכן ביטוח ותחביבו הם : פוליטיקה וסרטים ישראלים.
סבי לא החליף אף מקצוע בחייו תמיד היה סוכן ביטוח . הוא חגג את בר המצווה שלו בגינתו  וערך מסיבה ואז הלך לבית  הכנסת  הסמוך לביתו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה