יום ראשון, 1 במאי 2016

פרק שלישי- אני ומסורת ישראל




אני נוהגת לחגוג את ימי ההודלת של בני משפחתי באירוע מסיבת ההפתעה , בלי ידעה שלהם אני מארגנת עם משפחתי המורחבת לכל אחד מסיבה , וחודש מראש חוסכת כסף , לרוב בהתחלה אנחנו הולכים למסעדה המשפחה הגרעינית , ואז כאשר מגיעים הביתה כל המשפחה המורחבת מחכה בביתנו , חושך מוחלט בחדרי הבית , ואז כולם קופצים על חוגג היומולדת , כאשר כל השולחנות ערוכים מתוקים ומלוחים , וכמו תמיד עוגה בעלת 3 קומות שבת דודה שלי אופה .

במשפחתנו לא קיימים המון אירועים , אבל במקרה שחל אירוע משפחתי כל המשפחה הולכת לקנות בגדים אני אמא ואחותי קונים שמלות ואחי קונה חליפה , והקטע האהוב עליי ביותר כמגיע המועד האירוע אנחנו הולכים לעשות תסרוקות ואיפור שלי זה מאד כיף .
סדר היום בביתי , בבוקר אני ו2 אחיי קמים לעשות סנדויצים או שאמי עושה לנו , שותים משקה חם ויוצאים לבית הספר , בו זמנית אמי מתארגנת לעבודה שלה בעיתון , אחרי הבית ספר כשאר כולם מגיעים מחכה לנו על השולחן אוכל טעים ומהנה של אמא , לאחר מכן מסיימים את מלאחר מכן מסיימים את מטלות בית הספר וכל האחים מחכים בדיוק לעשה 15-40 שמתחיל הסדרה האהובה מכל "החממה" לאחר מכן תמיד יהיו פעולות כלשהן , למשל אני ואמי אוהבות מאד ללכת אחת עם השנייה לקניון , או שאני מבלה עם חברות אבל בעיקר אני אוהבת לבלות איתם בפיקניק הקבוע שלנו , ואחיי גם עסוקים בעינינם .
בשעות הערב אוכלים ארוחת ערב , מדברים בפלאפון עם חברים ועושים צחוקים , רואים את סדרות הריאליטי , וכשמגיע סופו של יום כל אחד הולך לחדרו לשינה .
התחביב האהוב ביותר על כל בני הבית הוא לבשל , ( ורק מישהי אחת טובה בזה בלי לומר שמות , אמא נטלי )  אנחנו מאד אוהבים שכל האחריות שלעשות אוכל לכל בני הבית מוטלת עלינו , שאמא קונה לנו את כל המצרכים הנדרשים , ובעיקר להנאה לאחר עשיית המנה שאנחנו עשינו את זה .
בכל יום שבת אנו נוהגים לצאת לטיולים , לפעמים בטבע , בקניונים , בלונה פארק , בנחלים , על האש ואפילו רכיבה על סוסים , זה מאד כיף לנו שכל המשפחה ביחד יוצאת לטיולים , זה מגבש אותנו ואין כמו משפחה !.
המאכלים המיוחדים שלנו הם בעיקר מטריפולי , דג החריימה , פלפל צומה , קוקלה ומשרן , מפרום וקסקוס כמובן ונוקידס
ולפי סקר בני הבית המאכלים האהובים ביותר הם : ממולאים , פשטידת בצל ובעיקר פירה של אמא.
איך אמא חגגה את בת המצווה –לסבי היה מועדון שנקרא " צרלי וקרלוס" והזמינו את כל ילדי השכבה שלה , ובאותם זמנים היה שדרן מאד מפורסם שנקרא מנחם פרי והוא הנחה לאמי את בת המצווה שלה , הם חגגו עד 2 בלילה , ופעם מועדון בסדר גודל כזה היה נחשב " ואוו" רציני , הביאו די גיי מעולה , חילקנו מנות לשולחן ב-3 ארוחות
ארוחה 1 – פחמימות
ארוחה 2- סלטים
ארוחה 3- מתוקים ומאפים
היה צלם בבת מצווה וכל כיתתה הכינה לה אלבום תמונות עם הקדשה על הכריכה – "נטלי בת 12 "
והיה זה ערב בלתי נשכח .
בר המצווה של אבי – אבי עלה אל התורה בבית הכנסת הסמוך לביתו עם אמו אחיו דודיו וסבא וסבתא שלו , הגבר העיקרי שהוא זוכר שבזמן שזרקו עליו סוכרית , סוכריה אחת ניפצה את התמונה שמסגר אחיו של אבי שמעון .


לאחר מכן אבי שב לביתו כנער מאושר , ולא חגג אירוע באולם ולא במועדון , וחוויה זאת הייתה משעשעת ונחמדה מאד ..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה